Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
Tratat de psihologie...
ISBN
978-973-46-0452-4
An apariție
2007
Lună apariție
3
Număr pagini
688
Tip ediție
cartonată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Tratat de psihologie organizațional-managerială (Vol. II)

Autori: Mielu Zlate
INDISPONIBIL
38,48 lei

 
Al doilea volum al Tratatului elaborat de regretatul profesor Mielu Zlate incheie sinteza studiilor si teoriilor dedicate psihologiei organizational-manageriale, domeniu care, in contextul noilor solicitari si exigente determinate de schimbarile economico-sociale rapide, are un obiect de cercetare si interventie din ce in ce mai complex. Activitatile organizationale esentiale (organizarea si conducerea, decizia si participarea), precum si fenomenele aparute in urma relatiei dintre om, grup si organizatie (motivarea sau demotivarea comportamentului organizational, conflictele si negocierea, cultura organizatiilor, patologiile organizationale etc.) sint abordate sistematic si insotite de analiza posibilitatilor de diagnoza si interventie organizationala. Avind la baza cursul universitar pe care autorul l-a sustinut timp de mai multe decenii, lucrarea constituie un veritabil manual, util nu doar studentilor de la facultatile de profil, ci si psihologilor practicieni sau managerilor.
An apariție
2007
Lună apariție
3
Număr pagini
688
Tip ediție
cartonată
Format
160x235
Fără comentarii
Organizarea • Conducerea • Decizia • Participarea • Motivatie, satisfactie, performanta • Conflicte si negocieri • Patologia organizationala


Despre autori


Mielu Zlate (1937-2006) a fost profesor universitar, seful Catedrei de Psihologie a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti; doctor in psihologie, din 1969, cu o teza coordonata de Gheorghe Zapan; redactor-sef adjunct la Revista de Psihologie a Academiei Romane; redactor-sef la Revista de psihologie organizationala, Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea din Bucuresti. A obtinut doua premii ale Academiei Romane: Premiul „N.S. Aurelian”, pentru contributia la lucrarea Dezvoltarea umana a intreprinderii, si Premiul „Vasile Conta”, pentru lucrarea Omul fata in fata cu lumea. In anul 2002, Universitatea de Vest din Timisoara i-a conferit titlul de doctor honoris causa. Lucrari aparute la Editura Polirom: Psihologia vietii cotidiene (coord., 1997); Psihologia mecanismelor cognitive (1999); Psihologia la raspintia mileniilor (coord., 2001); Leadership si management (2004); Tratat de psihologie organizational-manageriala (vol. I-II) (2004, 2007); Fundamentele psihologiei (editia a IV-a, 2009).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.