Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
Arta de a comunica.
ISBN
973-681-778-4
An apariție
2005
Lună apariție
2
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Arta de a comunica.

Metode, forme și psihologia situațiilor de comunicare

Autori: Alex Mucchielli
 
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman
O sinteza remarcabila a rezultatelor obtinute dupa un secol de investigatii psihologice ale comunicarii, Arta de a comunica prezinta interes nu doar pentru cercetatorii psihologiei, ci si pentru cei ai stiintelor umane in general. Avind in centrul analizei situatia cotidiana si in acest sens fundamentala a comunicarii interpersonale – ce include de la comunicarea amicala sau in familie pina la dialogul psihoterapeutic, interviu, negociere –, lucrarea expune atit principalele forme ale acesteia si psihologia situatiilor de comunicare, cit si paradigmele care functioneaza in cadrul disciplinei. Se evidentiaza astfel o perspectiva a comunicarii ca instrument al actiunii asupra semenilor.
An apariție
2005
Lună apariție
2
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Paradigmele de referinta si metodele de studiere a comunicarii • Psihologie a proceselor intrapsihice sau psihologie a relatiilor? • Comunicarea implica si crearea normelor relationale • Comunicarea de sugestie si situatiile de influentare • Comunicarea defensiva • Comunicarea in intilnirea amoroasa si in viata de cuplu • Comunicarea in convorbiri si in dialog


Despre autori


Alex Mucchielli, unul dintre cei mai reputati specialisti in stiintele comunicarii, a fost profesor la Universitatea Paul Valery-Montpellier III, unde a fondat departamentul de stiinte ale informarii si comunicarii. Dintre volumele publicate amintim: Theorie systemique des communications (1999), Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie (coord., 2006), Communication et influence. Approche situationnelle (2008), Situation et communication (2010). De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (coord., 2002), Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare (2005, 2015) si Comunicarea in institutii si organizatii (2008).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.