Traducere de Iulian Moga. Ne confruntam constant, in mediul nostru social (familial sau profesional) cu probleme pe care trebuie sa le rezolvam, cu indatoriri neobisnuite sau cu proiecte pe care trebuie sa le realizam, care ne solicita ingeniozitatea si spiritul inventiv. Toate aceste ocazii corespund unor momente de creativitate. Or, creativitatea se cultiva: este suficient sa ii cunoastem mecanismele fundamentale, sa facem un bilant al aspiratiilor si... sa ne antrenam.
Brigitte Bouillerce este specialista in comunicare si management. De aceeasi autoare, la Editura Polirom: „Cum sa ne motivam” (in colaborare cu Francoise Rousseau) si „Cum sa ne dezvoltam creativitatea” (2002).
Emmanuel Carre este profesor la Scoala Superioara de Comert, Bordeaux. Specialist in management si comunicare, conduce mai multe seminarii pe teme de creativitate si inovare. A publicat la Editura Polirom „Cum sa ne dezvoltam creativitatea” (2002).
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.