50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
50 de secrete ale artei persuasiunii.
ISBN
978-973-46-1442-4
An apariție
2009
Lună apariție
7
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

50 de secrete ale artei persuasiunii.

Cum îi convingem pe ceilalţi că avem dreptate

Autori: Steve J. Martin , Noah J. Goldstein , Robert B. Cialdini
INDISPONIBIL
25,96 lei

Vezi eBook
 
Traducere de Mihaela Vinatoru
 
 
Ne confruntam permanent cu provocarea de a negocia sau de a discuta in contradictoriu cu cei apropiati, cu colegii sau cu sefii. Cum ii convingem pe ceilalti ca noi avem dreptate? Exista anumite cuvinte cu care putem capta atentia interlocutorilor nostri? Cum ne putem impune punctul de vedere? Bazat pe cercetari recente in psihologie, volumul prezinta regulile de baza ale persuasiunii, precum si tehnici si strategii prin care evitati cliseele si va sporiti puterea de convingere. Indiferent daca sinteti manager, avocat, medic, politician sau profesor, cele 50 de secrete ale artei persuasiunii va vor ajuta sa-i atrageti pe ceilalti de partea dumneavoastra.
An apariție
2009
Lună apariție
7
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Ce va invata sahul despre strategiile de persuasiune? • Cum puteti deveni un maestru al influentei sociale? • Care este secretul unei colaborari de durata? • Ce truc puteti imprumuta de la Benjamin Franklin? • Cum puteti iesi in evidenta fara sa fiti perceput negativ? • Cind este bine sa recunoasteti ca ati gresit? • Ce puteti cistiga din pierderi?


Despre autori


Steve J. Martin, director al Influence At Work (Marea Britanie), a publicat articole in reviste de afaceri. Este coautorul cartii Sold! (2004). Sustine prelegeri pe tema influentei si persuasiunii la Cranfield University si Sir John Cass London Business School si ofera consultanta pentru numeroase organizatii guvernamentale sau de afaceri.



Dr. Noah J. Goldstein, profesor la University of Chicago Graduate School of Business. A publicat numeroase articole si rezultate ale cercetarilor sale in reviste de psihologie si afaceri. A fost consultantul unor corporatii si organizatii guvernamentale, precum Accenture, The United States Forest Service si The United States Census Bureau.



Dr. Robert B. Cialdini, profesor universitar de psihologie si marketing la Arizona State University. Este autorul cartii Influence: Science and Practice (ed. a IV-a, 2000). A publicat numeroase articole in reviste academice si de afaceri. In anul 2003, a primit premiul „Donald T. Campbell” pentru contributia sa in domeniul psihologiei sociale.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.