Etica mass-media. Studii de caz
ISBN
973-683-725-4
An apariție
2001
Lună apariție
12
Număr pagini
328
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Etica mass-media. Studii de caz

Autori: G. Christians Clifford , Mark Fackler , Kim B. Rotzoll , Kathy B. McKee
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
La traducerea cartii au contribuit: Ruxandra Boicu, Crina Alexe, Cristian Boc, Paul Cioran, Silvia Constantin, Alexandra Diaconu, Sorana Ichim. In conditiile in care puterea mass-media este general recunoscuta, jurnalistii dezvolta tendinta - uneori intentionat, alteori instinctiv - de a face abuz de aceasta. Daca nu sint cunoscute si puse in practica principiile de baza ale unei etici mass-media, consecintele pot fi grave. In Romania, o asemenea etica nu este inca fundamentata, aceasta si din cauza perioadei scurte de exersare a libertatii presei. Prin urmare, cartea de fata vine in sprijinul tuturor jurnalistilor - sau al celor care se pregatesc pentru a deveni jurnalisti -, oferindu-le posibilitati de a evita urmarile nefaste produse de ignorarea codului moral al presei.
An apariție
2001
Lună apariție
12
Număr pagini
328
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Clifford G. Christians este profesor la University of Illinois, SUA.


Mark Fackler este profesor la Wheaton College, SUA.


Kim B. Rotzoll este profesor la University of Illinois, SUA.