Teorii ale comunicării de masă
ISBN
973-683-134-5
An apariție
1998
Lună apariție
12
Număr pagini
280
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Teorii ale comunicării de masă

Autori: Melvin L. DeFleur , Sandra Ball-Rokeach
INDISPONIBIL
15,89 lei

 

Traducere de Doru Harabagiu
Acest volum, adresat jurnalistilor, celor interesati de stiintele comunicarii si, de ce nu, de politica, localizeaza citeva probleme specifice in teoriile clasice psihologice si sociologice si le relationeaza de comunicarea in masa, identificind modalitatile in care indivizii si societatea ca intreg depind de informatiile furnizate de media.

An apariție
1998
Lună apariție
12
Număr pagini
280
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Originile comunicarii de masa • Etape in dezvoltarea comunicarii umane • Inceputurile • O teorie a tranzitiilor • Evaluarea naturii si influentei comunicarii de masa • Apartia presei de masa • Pattern-uri recurente în evolutia mass-media • Presa de masa • Perioada difuzarii rapide • Conflictul si ziarele în schimbare • Viitorul presei de masa • Dezvoltarea cinematografiei • Evolutia tehnologiei • Evolutia sociala: filmele ca mijloc de comunicare de masa • „Pattern”-uri cantitative • Aparitia mijloacelor de radiodifuziune • Evolutia telecomunicatiei • De la telegraful fara fir la radiotelefon • Cutia muzicala radio • Dezvoltarea industriei televiziunii • Privire generala • Mijloacele de comunicare ca sisteme sociale • Stabilitatea mijloacelor de comunicare în societatea americana • Lunga istorie a controversei • Elementele de baza ale analizei functionale • Structura si functie în sistemele mass-media • Mentinerea stabilitatii sistemului • Efectele comunicarii de masa • Societatea de masa si teoria glontului magic • Paradigma evolutionista si conceptul de societate de masa • Aparitia teoriei societatii de masa • Societatea de masa si teoria glontului magic • Teoriile influentei selective • Teoria diferentelor individuale • Teoria diferentierii sociale • Teoria relatiilor sociale • Semnificatia contemporana a teoriilor influentei selective • Socializarea si teoriile influentei indirecte • Perspectivele pe termen scurt fata de cele pe termen lung • Mijloacele de comunicare ca agenti ai socializarii • Teoria modelarii • Teoria expectatiilor sociale • Comunicarea de masA Si construirea Intelesului • Cautarea de principii intr-o era de tranzitie • Vechea intrebare: in ce mod cunoastem realitatea? • Raspunsuri contemporane: teorii ale constructiei sociale • Comunicarea de masa si influenta realitatii mediate • Strategii teoretice în scopul convingerii • Strategia psihodinamica • Strategia socioculturala



Despre autori


Melvin L. DeFleur, renumit expert in domeniile teoriei comunicarii si sociologiei, este profesor la S.I. Newhouse School of Communications, Syracuse University. A mai publicat Milestones in Mass Communication Research: Media Effects, 1988. Sandra Ball-Rokeach este profesor la Annenberg School of Communications and Sociology, University of Southern California, si publica in general articole pe tema teoriei sistemului media. Cele mai recente titluri aparute sub semnatura sa sint: The Great American Values Test: Influencing Behavior and Belief Through Television si Media, Audience, and Social Structure. Teoriile comunicarii de masa (in colaborare cu Sandra Ball-Rokeach) - traducere Polirom - au cunoscut mai multe editii.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.