Formarea identității profesionale a...
ISBN
973-683-545-6
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
176
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Formarea identității profesionale a jurnaliștilor

Autori: Luminița Roșca
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Lucrarea de fata vine in intimpinarea ziaristilor tineri care doresc sa afle cum a evoluat procesul de profesionalizare a presei romane si care sunt, in fapt, instrumentele care „masoara” gradul de profesionalism al breslei. Astfel, jurnalistii de astazi vor putea avea un drum mult mai scurt de parcurs pina la profesionalizarea deplina daca vor cunoaste si isi vor asuma istoria domeniului in care isi cauta implinirea.
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
176
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Fără comentarii
Despre identitatea profesionala a jurnalistilor • Profesia, la inceputurile ei • Jurnalismul - un risc asumat • Trei secole intr-unul singur - secolul al XIX-lea • Presa romaneasca dupa anul 1918 - faza de stabilitate si de dezvoltare • Mass-media - fenomen de masa


Despre autori


Luminita Rosca (n. 1954) este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii Bucuresti, doctor al Facultatii de Litere a aceleiasi universitati. Avind ca arii de competenta discursul jurnalistic, redactare si stil in jurnalism si managementul informatiei, este autoarea a numeroase studii, articole si carti, rezultat al unor cercetari ample, unele de pionierat in domeniile amintite. A urmat stagii de formare la Ecole de Journalisme (Lille, Franta) si la Department of Journalism and Mass Communication (University of South Carolina, SUA). Din 2003 este membru in consiliul de administratie al retelei scolilor francofone de jurnalism „Reseau Theophraste”. Cu o experienta academica de aproape paisprezece ani, are contributii notabile in structurarea curriculei de formare in jurnalism si in stiintele comunicarii. La Editura Polirom a mai publicat: Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor (2000), Productia textului jurnalistic (2004) si Mecanisme ale propagandei in discursul de informare. Presa romaneasca in perioada 1985-1995 (2006).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.