Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
Mass-media. O istorie socială. De la...
ISBN
973-681-803-9
An apariție
2005
Lună apariție
6
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Mass-media. O istorie socială. De la Gutenberg la Internet

Autori: Peter Burke , Asa Briggs
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Traducere de Ioana Luca si Constantin Lucian.
Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre repercusiunile sale sociale si morale. Astazi ne preocupa influenta negativa a televiziunii si a Internetului; in secolul al XVI-lea, oamenii se temeau ca cititul va stirni emotii periculoase, mai ales la femei. Asa Briggs si Peter Burke, doi dintre cei mai de seama specialisti in istoria culturii, prezinta multe astfel de paralele in Mass-media. O istorie sociala. Punind accent atit pe schimbarile tehnologice, cit si pe continuitatile in utilizarea diferitelor mijloace de comunicare, autorii ofera o excelenta perspectiva asupra mass-media si asupra contextelor sociale si culturale in care au aparut si au evoluat ele de-a lungul timpului, de la inventarea tiparului pina la actuala revolutie informationala si comunicationala provocata de Internet. O carte de nelipsit atit pentru studentii de la facultatile de jurnalism, cit si pentru cei de la istorie sau care urmeaza cursuri de studii culturale.
An apariție
2005
Lună apariție
6
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Revolutia tiparului • Mass-media si sfera publica in epoca moderna timpurie din Europa • De la aburi la electricitate • Procese si modele • Informatie, educatie, divertisment • Convergente


Despre autori


Peter Burke este profesor de istorie la Universitatea Cambridge, Marea Britanie;referinta obligatorie in bibliografiile de istorie culturala si Renastere, in special. De acelasi autor: The Art of Conversation (1990), The Fortunes of the Courtier (1995), Varieties of Cultural History (1997), The European Renaissance: Centres and Peripheries (1998), A Social History of Knowledge from Gutenberg to Diderot (2000) Eyewitnessing (Cornell University Press, Ithaca, 2001). De acelasi autor, la Editura Polirom a aparut Renasterea europeana. Centre si periferii (2005).


Asa Briggs (autor)
Asa Briggs (n. 1921) a fost rector al Worcester College, Oxford, si al Open University. Este cel mai important istoric media din Marea Britanie. In 2000 i s-a decernat Premiul Wolfson pentru istorie pe anul 1999. Dintre lucrarile publicate mentionam: The History of Broadcasting in the United Kingdom (5 vol., Oxford University Press, Oxford, 1961-1995), Governing the BBC (London: British Broadcasting Corporation, 1979), The BBC: The First Fifty Years (in colaborare cu Joanna Spicer, Oxford University Press, Oxford, 1985), The Franchise Affair: Creating Fortunes and Failures in Independent Television (Hutchinson, Londra, 1986).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.