Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
Deontologia comunicării publice
ISBN
978-973-46-4693-7
An apariție
2015
Lună apariție
4
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Deontologia comunicării publice

Autori: Raluca-Nicoleta Radu
INDISPONIBIL
9,99 lei

Vezi eBook
 
„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din cimpul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cit de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor.” (Mihai Coman)
 
Din cuprins:
Norme si valori in comunicarea publica • Un model in trei pasi pentru deciziile etice • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale) • Libertatea de exprimare si de informare. Limitele libertatii • Prezentarea adevarului • Protejarea vietii private • Evitarea stereotipurilor • Conflictul de interese • Incercarea de cenzurare a filmului Cruising • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputatie al magistratului • Avertizorii de integritate. Cazul statului X in documentele furnizate de Snowden • Cazul „Rosia Montana” – interesul public vs interesul comercial • Modificarea electronica a imaginilor
An apariție
2015
Lună apariție
4
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Raluca‑Nicoleta RADU are licența în jurnalism (2000), masterat în științele comunicării (2001) și doctorat în științele comunicării (2009) la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București, unde este în prezent profesor de jurnalism și comunicare publică. La Polirom a publicat manualul de Economia mass‑media (2012, împreună cu Manuela Preoteasa), a coordonat Deontologia comunicării publice (2015) și a tradus Totul despre relațiile publice, de Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg (2003 și 2010, cu Mona Mitarcă, sub coordonarea Cristinei Coman) și Despre jurnalism la modul serios, de Barbie Zelizer (2007). A fost visiting fellow la Aarhus School of Business, Danemarca, Università della Svizzera Italiana, Elveția, European University Institute, Italia, și Center for Advanced Internet Studies, Germania.

 



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.