Introducere în sistemul mass-media
ISBN
973-683-359-3
An apariție
1999
Lună apariție
12
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Introducere în sistemul mass-media

Autori: Mihai Coman
 
Aceasta introducere in mijloacele de informare in masa, in stilul celebrelor manuale americane, a fost conceputa de specialistii Institutului Francez de Presa al Universitatii Paris II, pentru un public numeros: studenti in comunicatii, jurnalism, stiinte politice si stiinte sociale; profesori care doresc sa-si initieze elevii in studiul media; persoane care vor sa stie mai mult despre media, de vreme ce le consuma produsele. Lucrarea analizeaza marile concepte ale comunicatiei de masa trecind prin istoria, dreptul, economia, sociologia si tehnologia informatiei.
An apariție
1999
Lună apariție
12
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Sistemul mass-media • Dimensiunea economica a sistemului mass-media • Industriile culturale in lumea moderna • Functiile socio-culturale ale mass-media • Rolul presei in societate • Efecte ale comunicarii de masa • Mass-media si schimbarea sociala • Mass-media si viata politica • Statutul jurnalismului in ansamblul profesiilor contemporane • Organizarea activitatii in institutiile de presa • Munca jurnalistului - intre improvizatie si proceduri de rutina


Despre autori


Mihai COMAN, profesor emerit, fondatorul învăţământului universitar de jurnalism şi comunicare în România. Creator al seriei „Collegium. Media” şi al colecţiei „Media. Studii şi eseuri” ale Editurii Polirom. Distins cu Ordinul „Meritul Cultural” în grad de Cavaler (2009). A coordonat Manualul de jurnalism (Polirom, 1997, 2001, 2009), devenit carte de căpătâi pentru generaţii de tineri jurnalişti, şi volumul de referinţă Introducere în sistemul mass-media (Polirom, 1999, 2004, 2007, 2016). A elaborat cadrele teoretice ale antropologiei mass-media, publicând studii în diverse reviste sau volume colective apărute în străinătate. Ca o sinteză a acestor cercetări, a publicat lucrările Pour une anthropologie des médias (Presses Universitaires de Grenoble, 2003) şi Media Anthropology (în colab. cu Eric W. Rothenbuhler, Sage, 2005). La Editura Polirom a mai publicat volumele Mass media, mit şi ritual. O perspectivă antropologică (2003), Mass media în România post-comunistă (2003), Introducere în antropologia culturală. Mitul şi ritul (2008) şi Mass-media, religie, spaţiu public (2020).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.