Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
Totul la vedere. Televiziunea după...
ISBN
978-973-46-0699-3
An apariție
2007
Lună apariție
7
Număr pagini
288
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother

Autori: Daniela Zeca-Buzura
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
De ce privim cu atit nesat nunta de basm a lui Irinel cu Monica, Surprizele Andreei Marin sau pe Andrei Gheorghe intruchipindu-l pe Eminescu intr-un documentar de televiziune? Dincolo de magia aparent inexplicabila a televiziunii, exista mecanisme pe care practica jurnalismului si teoriile recente ale comunicarii le pot clarifica. Studiul de fata se adreseaza tuturor celor interesati de fenomenul mediatic complex al show-ului de televiziune si de consecintele acestuia asupra demersului jurnalistic, a obisnuintelor de consum si a mentalitatilor contemporane.
An apariție
2007
Lună apariție
7
Număr pagini
288
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Paleo- si neoteleviziunea • De la Orwell la Big Brother - conceptul de „reality-show” sau despre fictionalizarea tehnologica a realitatii • Scenariul ludic al catastrofei. Razboiul ca divertisment • Asteptindu-l la Bucuresti pe Fratele cel Mare • Frecventatori si confiscati. Publicul lui Big Brother • Real, fictiv, ludic. Cind incepe si unde se termina realitatea neoteleviziunii • Gradina cu mocheta. Corpuri in oglinda ecranului • Toata lumea in scena! • Televiziunea online - o deriva a media?


Despre autori


Daniela Zeca-Buzura este absolventă a Facultăţii de Litere din Bucureşti, a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi a unui masterat în ştiinţele comunică­rii. Din anul 2001 este doctor în filologie al Universităţii din Bucureşti şi lector la catedra de presă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul ace­leiaşi universităţi. La sfîrşitul anului 2006 a primit distincţia „Personalitatea europeană a anului pentru România” – secţiunea televiziune, acordată de Fundaţia Eurolink şi Comisia Europeană. Din martie 2003 a fost redactor‑şef al redacţiei Literatură‑Arte, iar în perioada 2004‑2012, directorul canalului de televizi­une TVR Cultural. A mai publicat volumele: Orfeea (poezie, Viitorul Românesc, 1994), Îngeri pe carosabil (proză, Coresi, 2000), Melonul domnului comisar (cri­tică literară, Curtea Veche, 2005), Jurnalismul de televiziune (Polirom, 2005), Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother (Polirom, 2007), Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii (Polirom, 2009; Premiul pentru eseu al Asociaţiei Naţionale a Profesioniştilor de Televiziune din România), Istoria romanţată a unui safari (roman, Polirom, 2009, 2011; Premiul revistei Convorbiri literare), Demonii vîntului (roman, Polirom, 2010, 2013), Zece zile sub văl / Ten Days Under the Veil (jurnal de călătorie, Litera, 2011) şi La taclale cu idolii (Polirom, 2015). În prezent este membră a Uniunii Scriitorilor din România, producător şi moderator al mai multor emisiuni de pe canalul TVR2 al serviciu­lui public de televiziune.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.