Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările Europei de Est
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
Mass media și democrația în țările...
ISBN
973-681-586-2
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Mass media și democrația în țările Europei de Est

Autori: Peter Gross
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Traducere de Malina Iordan. Postfata de Mihai Coman.
„Cititorul va gasi informatii fundamentale privind evolutia sistemului mass media, in dimensiunea sa legislativa, economica, profesionala si politica, in fiecare dintre tarile studiate. Daca ar fi fost sa se fi oprit aici, numai prin acest aspect cartea lui Peter Gross ar fi reprezentat un titlu de referinta intr-un peisaj stiintific in care informatiile si perspectivele de sinteza lipsesc. Dar obiectivele si ambitiile lucrarii sunt mult mai mari. Peter Gross isi propune sa ofere un cadru teoretic integrator, in masura sa explice «logica» acestor transformari si sa le inglobeze intr-o paradigma coerenta… Cheia de bolta a constructiei teoretice a lui Peter Gross este ideea ca factorul care explica transformarile din regiune nu trebuie cautat la nivelul economic sau politic (institutional), ci la nivelul cultural, mai exact la nivelul culturii politice.” (Mihai Coman)
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Cultura politica, societatea civila, mass media si democratia • Determinismul cultural si determinismul institutional • Mass media si noua lume politica • Politicienii si elitele politice • Statul, guvernul, legislatia si mass media • Mass media ca institutie • Jurnalistii si culturile politice si profesionale • Mass media, societatea civila, democratia politica si piata • Viitorul mass media si al jurnalismului in procesul de democratizare


Despre autori


Peter Gross este profesor emerit și fost director al Facultății de Jurnalism și Mass‑Media Electronică a Universității din Tennessee (2006‑2016). În prezent predă la Facultatea de Jurnalism și Comunicare în Masă a Universității din Iowa. Cercetările sale se concentrează asupra societăților, mass‑mediei, jurnalismului și culturilor din țările central‑ și est‑europene. A efectuat în aceste regiuni mai multe misiuni de evaluare pentru Agenția de Informații din cadrul Departamentului de Stat al SUA și pentru Vocea Americii. A fost cercetător la Woodrow Wilson International Center for Scholars, Washington, D.C. A susținut prelegeri la Centrul Național de Formare a Diplomaților din cadrul Departamentului de Stat al SUA și a îndeplinit funcția de consultant al mai multor organizații guvernamentale și neguvernamentale, printre care International Media Fund, The Freedom Forum și Freedom House (Freedom of the Press Index). Cărțile, lucrările științifice, precum și articolele sale au fost publicate pe ambele țărmuri ale Atlanticului. Face parte din comitetele de redacție a 15 reviste academice americane, britanice, maghiare, românești și spaniole, fiind coeditor al Journal of Romanian Studies (2020‑2023).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.