Psihologia comunicării. Teorii și metode
ISBN
973-683-953-2
An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
208
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Colecție
COLLEGIUM
Domenii

Psihologia comunicării. Teorii și metode

Autori: Jean-Claude Abric
INDISPONIBIL
9,99 lei

 

Traducere de Luminita si Florin Botosineanu

Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
208
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Fără comentarii
Factorii generali ai comunicarii • Comunicarea interindividuala • Comunicarea in grupuri • Abordari experimentale ale fenomenelor de grup


Despre autori


Jean-Claude Abric (1941‑2012) a fost profesor de psihologie socială la Université d’Aix‑Marseille şi director al Laboratorului de psihologie socială al aceleiaşi universităţi. Autorul mai multor studii consacrate reprezentărilor sociale şi creativităţii grupurilor (Experimental study of group creativity: task representation, group structure and performance, 1971; La Créativité des groupes, 1984; Coopération, compétition et représentations sociales, 1987; Pratique sociale et représentations, 1994 etc.).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.