Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
  • La reducere!
  • -40%
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
Psihologia comunicării
ISBN
978-973-46-8830-2
An apariție
2022
Lună apariție
1
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM
Domenii

Psihologia comunicării

Teorii și metode Ediţia a II-a revăzută şi adăugită

Autori: Jean-Claude Abric
20,97 lei 34,95 lei -40%


Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.

 

Traducere de Luminiţa şi Florin Botoşineanu

Concepută în termeni simpli și accesibili, noua ediție, revăzută și adăugită, a Psihologiei comunicării prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum și tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea că orice comunicare este, înainte de toate, o interacțiune, autorul dezvoltă următoarele teme: factorii generali care intervin în situațiile de comunicare; comunicarea interindividuală, necesitatea unei ascultări atente și modelele circumscrise interviului; abordările experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicării în grup, observarea și dirijarea instruirilor în grup; relațiile dintre comunicare și influență socială: conformismul, inovația, rolul minorităților și al majorităților. Avem în față o carte de inițiere în psihologia socială a comunicării, în cadrul căreia teoria și metodologia sunt strâns legate, garantând astfel o abordare riguroasă a situațiilor de comunicare, ce nu exclude implicațiile practice.

An apariție
2022
Lună apariție
1
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Factorii generali ai comunicării • Atitudini și comunicare interindividuală • Tehnicile de culegere a informației în situație interindividuală • Dimensiunea nonverbală a comunicării • Comunicare și procese de grup • Tehnici de grup • Observarea și consemnarea proceselor de grup • Comunicare și influență socială • Structura de grup, comunicarea și performanța grupurilor



Despre autori


Jean-Claude Abric (1941‑2012) a fost profesor de psihologie socială la Université d’Aix‑Marseille şi director al Laboratorului de psihologie socială al aceleiaşi universităţi. Autorul mai multor studii consacrate reprezentărilor sociale şi creativităţii grupurilor (Experimental study of group creativity: task representation, group structure and performance, 1971; La Créativité des groupes, 1984; Coopération, compétition et représentations sociales, 1987; Pratique sociale et représentations, 1994 etc.).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.