Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
Cum gândesc consumatorii. Aspecte...
ISBN
978-973-46-0743-3
An apariție
2007
Lună apariție
9
Număr pagini
456
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
Domenii

Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă

Autori: Gerald Zaltman
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Carte recomandata de revista Target

Traducere de Cristina Popa.
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
An apariție
2007
Lună apariție
9
Număr pagini
456
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor • Cum sa „citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens • Puterea fragila a memoriei • Marcile si povestile lor • Stimulente pentru gindirea creativa


Despre autori


Gerald Zaltman este profesor de administrarea afacerilor la Harvard Business School si membru al grupului interdisci­plinar „Mind, Brain, Behaviour” din cadrul aceleiasi universitati. De ase­menea, este cofon­da­torul firmei de cercetare si consultanta Olson Zaltman Associates.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.