- ISBN
- 973-46-0291-8
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 6
- Număr pagini
- 304
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
- Domenii
Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea dezvaluie agentilor de vinzari importanta persuasiunii in incheierea afacerii, a intelegerii psihologiei cumparatorului, dar si a folosirii carismei in relatiile dintre vinzator si clientul sau. Umorul, entuziasmul si abilitatea de a prezenta produsele si serviciile oferite sint citeva dintre tehnicile de succes prin care clientul poate fi convins ca a facut alegerea potrivita.
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 6
- Număr pagini
- 304
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
Despre autori
La Polirom au aparut: Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui (2006) si Secretele negocierii. Arta de a cistiga in orice situatie (2007).