pe criticatac.ro
Dacă Născut în URSS avea un aer doar parțial personal, vorbeam mai degrabă în numele unui ”noi” generic – a unei materii intime sovietice – aici situația se schimbă radical. Aici pornesc dinspre viața reală, personală, dinspre existențial. Politicul trece în plan secund – el nu mai este afișat, ci ascuns. Materia e
Citeste mai multîn revista Accente
(…) cele mai multe proze sînt despre copii, deși nu am făcut-o programat, poveștile din Fragil așa au ieșit, fără să îmi propun să explorez universul copiilor, al relațiilor dintre copii și adulți. Acum, după publicare, îmi este clar că, cel puțin în prezent, asta este zona mea de interes. Mă preocupă poveștile des
Citeste mai multpe semndincarte.ro
Nu m-am simțit niciodată mai liber în scris (în viața de zi cu zi cu atît mai puțin!) decît cît timp am scris acest roman. Și mi-am zis că e ori, ori; ori la bal, ori la spital. Mai bine la bal, nu? Nu m-am cenzurat, nu m-am oprit la jumătatea drumului.
Citeste mai multpe bookhub.ro
(NR: Cartea) are o construcție muzical-spiralată (sic, dacă ne putem exprima așe!), deseori avînd sentimentul că asculți o poveste la un pick-up setat să repete o melodie pe un disc de vinil, revenindu-se de multe ori la scena-cheie, a unui viol înfăptuit la început de trei liceeni, apoi și de un al patrulea, în casa de lux a unui
Citeste mai multpe pagina de facebook
Formula de thriller geopolitic în 10 capitole clare poate stîrni surîsul celor mai sofisticați, dar volumul e plin de date și analize incitante, așa că vi-l recomand.
Citeste mai multpe pagina de facebook
Academia austriacă de științe a publicat această excelentă sinteză despre ultimul secol al celei mai complexe monarhii europene, din care a făcut parte și Transilvania. Traducerea lucrării apare la Editura Polirom și ne oferă tabloul sofisticat al unei structuri multiculturale, subminată de tensiunea centrifugă a dualismului austro-ung
Citeste mai multpe pagina de facebook
Academia austriacă de științe a publicat această excelentă sinteză despre ultimul secol al celei mai complexe monarhii europene, din care a făcut parte și Transilvania. Traducerea lucrării apare la Editura Polirom și ne oferă tabloul sofisticat al unei structuri multiculturale, subminată de tensiunea centrifugă a dualismului austro-ung
Citeste mai multpe citestema.ro
Romanul Cine a ucis-o pe Bambi? este despre ceea ce se întîmplă cînd ceva care a fost pare să nu mai fie, dar schimbă totul pentru totdeauna. Încercările stîngace şi de suprafaţă ale celor care îşi doresc ca trecutul să fie uitat, făcînd din agresori victime, nu acoperă pe deplin rana supurîndă. (…) Cine a ucis-
Citeste mai multpe bookhub.ro
Scris cu detașare, fără nuanțe de regret sau entuziasm, întregul volum este tabloul unei lumi care se destramă și rămîne în fața unei simple și redundante alegeri: Pepsi sau Coca-Cola? Adică America sau America? Occident sau Occident? Capitalism sau privatizare? (…) Cărțile de istorie sînt scrise de unii care, de obicei, nu au tr
Citeste mai multîn Observator cultural, nr. 1051
Sintetizînd o cantitate impresionantă de informații provenite din surse credibile, autorul reușește să explice pe înțelesul tuturor cum funcționa industria filmului în perioada ceaușistă și să demonstreze că istoria filmului se bazează pe documente, nu pe legende sau speculații (din nefericire, această demonstrație era necesară)
Citeste mai mult