Principala reusita a cartii “ femeile din romanul Anei Maria Sandu sint prizonierele unui cerc vicios, scrijelit de stiletul nemilos al fatalitatii. Mamele isi transmit fiicelor nu atit niste trasaturi genetice, cit mai degraba un hybris de familie, o harta a calvarului. De altfel, acest sentiment apasator explica si fluidizarea discursului, care tinde sa topeasca vocile si identitatile personajelor intr-un continuum narativ. Astfel incit in Fata din casa vagon povestesc nu atit femeile, cit feminitatea insasi, care ne livreaza de fiecare data acelasi scenariu sumbru. Si, cum o atare schema cunoaste doar modulatii de conjunctura, e de inteles de ce naratoarele nu-si prea bat capat cu gestionarea <>: pentru ca, indiferent de unde am porni, dupa ce strabatem culoarele intortocheate ale trecutului familiei, o sa ajungem tot acolo “ la trauma originara a clanului, fie ca aceasta se exprima prin tradare, nebunie sau moarte.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.