Probabil ca sint unul dintre cele mai bine construite branduri de pe piata culturala tinara din Romania. Dar asta e, in mare parte, si o intimplare pentru ca vine din ingredientele acelea pe care spuneam ca le punem in noi fara sa stim exact la ce folosesc. Am lucrat intr-o organizatie care facea marketing cultural, in departamentul de marketing si comunicare, si am fost crescut cu ideea ca un brand nu este ceva rau, ci dimpotriva, ca e ceva dupa care te recunosc oamenii si ca e benefic sa fii recunoscut. Nimic nu este mai rau decit sa fii luat drept altceva decit ceea ce esti sau sa fii confundat.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.