In vechea si solida traditie a romanului clasic american, ca fresca economica-sociala-politica si implicit psihologica a destinului membrilor unei familii din middle-class, Jonathan Franzen vine, in Corectii, si cu influenta europeana a marilor scriitori englezi, francezi si germani, daca ar fi sa ne gindim numai la Thomas Mann (Casa Budenbrock), sau Romain Rolland (Jean Christophe), sau chiar Charles Dickens – si aceasta poate din cauza perioadei de timp petrecuta in Germania si a studiilor sale la Munchen. Si aceasta influenta europeana, dimpreuna cu buna cunoastere si perceptie a fenomenelor politice si economice dezlantuite dupa anii ‘90 in tarile din fostul lagar socialist aduc o culoare deosebita firului romanului, o savoare proaspata si un balans interesant intre lumile celor doua continente. Ceea ce face insa Franzen cu deosebita maiestrie, este sa-si plaseze caracterele si traiectoriile lor, in conjunctura socio-economica a societatii americane, deloc deosebita dupa parerea mea de toate societatile moderne din lume.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.