Teoria lui Lipovetsky e destul de simpla: de citiva ani, omenirea a intrat intr-o noua etapa a capitalismului mondial, caracterizata de aparitia hiperconsumerismului si de transformarea radicala a tuturor aspectelor vietii. Rezistenta hiperconsumerismului la diversitate comerciala tinde sa atinga nivelul maxim admis, iar hiperabundenta de produse sa creeze angoase nebanuite. Lipovetsky incearca sa evalueze toate aceste mici nenorociri ale unui Narcis care nu se poate stapini in a se admira la fiecare zece secunde in oglinda sociala a produselor.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.