Zaltman a hotarit sa propuna o radicala schimbare a instrumentelor de cercetare din zona marketingului si a facut apel la cele mai recente descoperiri ale neurostiintelor, dar si ale altor discipline (sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva). Obiectivele sale: propunerea unor tehnici accesibile pentru a patrunde spiritul pietei, aflarea gindurilor reale ale clientilor si anticiparea comportamentului lor. Concluzia cercetarilor sale este ca, niciodata, consumatorul nu este doar o fiinta rationala. O masa de prinz, de pilda, nu are acelasi gust (chiar daca mincarea este identica) daca este impartita cu o persoana draga. In acest sens, specialistii in marketing ar trebui sa tina seama in studiile lor de piata de contextul emotional, de datele implicite si de exceptionala pondere a subconstientului consumatorului, adica «al celui care alege».
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.