Autorul face o ampla analiza a spiritului consumerist care a explodat in ultimii ani. Aceasta a fost posibila in momentul in care au fost parcurse fazele importante ale capitalismului de consum. Iata doar citiva dintre vectorii principali care au sprijinit aceasta noua realitate: marca fabricii, ambalajul, publicitateamarile magazine, consumulemotional. In studiu vom gasi si alte citeva elemente importante precum: diferenta dintre consumatorul «pofesionist» si consumatorul anarhic ori analiza celor citeva obsesii ale societatii de conbsum – obsesia performantei, exacerbarea simturilor, indistria sexului. Viata profesionala eclipseaza din ce in ce mai mult viata privata, de aceea cautarea «intelepciunii» in formele ei degenerate este, considera autorul, una dintre ultimile iluzii ale lumii in care traim.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.