Nu e nimic spectaculos in obiectivitatea romantata cu care Jens Christian Grondahl da curs unei povesti in care libertatea e un ghimpe infipt anapoda in memorie si in destin. Dar tocmai lipsa de spectacol a existentei e cea care face din romanul Piazza Bucarest o sentinta despre viata care nu poate fi nicicum slefuita, ci doar acoperita, din cind in cind, cu straturi de intimplari a caror menire e sa bandajeze un trecut dureros. Nu are nicio importanta ca noile intimplari sfirsesc la fel de dureros, infasurarea cu noi memorii continua, de aceea romanul nu poate fi terminat. E o (e)terna reintoarcere la un trecut caruia personajele nu-i mai apartin nu pentru ca n-au fost acolo, ci pentru ca nu i-au apartinut, in fond, niciodata: «Nu s-a intors pentru ca, din cite se pare, ea nu a fost niciodata aici.» (p.128). Elena, Scott si fiul vitreg al acestuia, Milu nu sint doar dezertori ai propriilor destine, ci fac insasi viata sa para o fuga permanenta dintr-un loc sufletesc desert, in care nimeni si nimic nu pare sa prinda radacini.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.