Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
Marketingul direct multicanal
ISBN
978-973-46-1489-9
An apariție
2009
Lună apariție
10
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
Domenii

Marketingul direct multicanal

Prospectarea, fidelizarea şi recâştigarea clientului

Autori: Yan Claeyssen , Anthony Deydier , Yves Riquet
 
Traducere de Elena Girlea

Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.


Carte recomadata de
An apariție
2009
Lună apariție
10
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului • Obiectivele prospectarii • Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita • Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line • Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii? • Stabilirea bugetului si reducerea costurilor • Suporturile marketingului direct multicanal • Redactarea unui mesaj eficient


Despre autori


Yan Claeyssen este specialist in marketingul direct multicanal, director general al agentiei de e-marketing ETO. A mai publicat L’e-mail marketing (2003, trad. rom. Marketingul prin e-mail, Polirom, 2009).


Anthony Deydier este director comercial, responsabil de dezvoltarea marketingului direct, comunicarea strategica si formarea personalului.


Yves Riquet este director al agentiei de e-marketing ETO. Sustine cursuri de masterat la Ecole Superieure Commerciale din Lille si a infiintat in 2004 agentia Si-senior.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.