- ISBN
- 978-973-46-1489-9
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 352
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
- Domenii
Marketingul direct multicanal
Prospectarea, fidelizarea şi recâştigarea clientului
Autori: Yan Claeyssen , Anthony Deydier , Yves RiquetMarketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Carte recomadata de
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 352
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200