Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
ISBN
978-973-46-1453-0
An apariție
2009
Lună apariție
10
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
Domenii

Marketingul prin e-mail

Autori: Yan Claeyssen
 

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.

Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.

Volum recomandat de

An apariție
2009
Lună apariție
10
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate


Despre autori


Yan Claeyssen este specialist in marketingul direct multicanal, director general al agentiei de e-marketing ETO. A mai publicat L’e-mail marketing (2003, trad. rom. Marketingul prin e-mail, Polirom, 2009).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.