- ISBN
- 978-973-46-1453-0
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 264
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
- Domenii
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 264
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200