Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
Tehnici şi secrete pentru a vinde mai...
ISBN
978-973-46-1554-4
An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
Domenii

Tehnici şi secrete pentru a vinde mai mult, mai repede, mai scump

Autori: Michael Aguilar , Philippe Lafaix
 

Traducere de Cezar Petrila

Doriti sa va imbunatatiti vinzarile si sa va promovati mai eficient produsele? Acest ghid practic prezinta metode si tehnici originale care va ajuta sa obtineti informatii utile despre si de la clienti, sa raspundeti obiectiilor formulate de interlocutori, sa justificati preturile pe care le practicati. Toate tehnicile au fost testate de autori si clasificate in functie de eficienta lor si de dificultatea de aplicare.

An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii

Stabilirea intrevederii prin telefon: buna folosire a robotului • Debutul intrevederii: precodificarea mentala • Descoperirea clientului: intrebarile orientate spre client, proiectia pozitiva, inversarea rolurilor • Argumentatia: efectul „reclama” si efectul post-scriptum • Negocierea: cele trei preturi • Incheierea contractului: interogarea pozitiva • Fidelizarea si monitorizarea comerciala



Despre autori


Michael Aguilar este directorul societăţii Aventage, organism de formare specializat în tehnicile de prospectare comercială, de vînzare şi negociere. Predă tehnici de vînzare şi negociere la mai multe şcoli superioare de comerţ. De acelaşi autor, la Editura Polirom a apărut Vînzătorul de elită (2008).



Philippe Lafaix este director asociat al cabinetului Practys Conseil, specializat în tehnici de persuasiune. Colaborează cu numeroase companii franceze şi internaţionale.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.