- La reducere!
- -40%
- ISBN
- 978-973-46-9845-5
- An apariție
- 2024
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
Învăţământ şi competenţe educaţionale
Studii de țară: itinerar geografic, identități creative
Autori: Ioan NeacșuValabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.
Noul volum al lui Ioan Neacșu este o sinteză originală a unui vast efort de informare și documentare realizat în ultimii patru ani, constând în studii de caz și rapoarte de cercetare ce au ca obiect 34 de țări de pe șase continente. După o primă secțiune care analizează competențele educaționale așa cum sunt ele teoretizate și practicate în învățământul actual, lucrarea abordează, pe grupuri de țări, structura învățământului, stilurile de predare și învățare și competențele cerute profesorilor. Analizând tradiții pedagogice din varii zone geografice ale lumii, volumul este o microenciclopedie destinată tuturor actorilor implicați în procesul de educație – profesori, manageri școlari, inspectori și decidenți de curriculum, studenți care aspiră la o carieră didactică.
- An apariție
- 2024
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Ateliere experiențiale reușite • Valori performant-modelatoare • Modele cu rezonanță internațională • Reconstrucții și mobiluri inspirate • Diversitate creativă și extensii cuceritoare • Tradiții originale și emergențe calitative • Epistemologii relevante, inovații formative
Despre autori
Ioan Neacşu, prof. emerit dr. la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, coordonator de doctorat (din 1992). Predă cursuri de psihologia educaţiei, metode şi tehnici de învăţare, teorii şi practici ale învăţării (în coaching), managementul resurselor umane şi al calităţii, managementul proiectelor de cercetare. Stagii de formare şi perfecţionare în SUA (Harvard), Israel, Marea Britanie, Austria, la UNESCO, Banca Mondială. Doctor honoris causa al Universităţii „Ovidius”, Constanţa, membru asociat al Academiei Oamenilor de Ştiinţă, România, membru corespondent al Academiei Româno-Americană de Arte şi Ştiinţe. Autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi peste 150 de studii şi articole ştiinţifice publicate în reviste de specialitate din ţară şi din străinătate. Dintre cele mai recente volume publicate la Polirom menţionăm: Neurodidactica învăţării şi psihologia cognitivă (2019), Educaţia la Centenar (coord. în colab., 2018), Psihologia educaţiei (coord., 2018), Metode şi tehnici de învăţare eficientă (2015).