- ISBN ePub
-
978-973-46-4070-6
- ISBN PDF
-
978-973-46-4071-3
- An apariție
-
2013
- Tip ediție
- eBook
- Format
- ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
- An apariție
- 2013
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 280
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Despre autori
Loredana R. Diaconu-Gherasim este profesor doctor în cadrul Facultății de Psihologie şi Științe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, unde predă cursuri din aria metodologiei cercetării și psihologia rezilienţei. Interesele sale de cercetare vizează relaţia dintre caracteristicile familiei şi adaptarea socială şi emoţională a adolescenților, precum şi modul în care credinţele motivaţionale, în combinație cu alți factori de risc şi protecție, pot prezice adaptarea şcolară. A publicat în calitate de autor şi coautor volumele Neajutorare învăţată – concept şi aplicaţii (autor, Editura Universităţii Alexandru Ioan Cuza, 2009) şi Determinanţi individuali şi contextuali în adolescenţă (coautor, Editura Polirom, 2013), dar şi mai multe capitole de carte la edituri naţionale şi internaţionale. A publicat numeroase articole în reviste internaţionale, cum ar fi Journal of Happiness Studies, Journal of Research on Adolescence sau Current Psychology.