Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
Marketing internațional (ediția a...
ISBN
973-46-0160-1
An apariție
2005
Lună apariție
12
Număr pagini
392
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Marketing internațional (ediția a III-a revăzută și adăugită)

Autori: Constantin Sasu
INDISPONIBIL
23,60 lei

 
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.
An apariție
2005
Lună apariție
12
Număr pagini
392
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului in marketingul international • Cercetarea in marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Distributia produselor in marketingul international • Promovarea in marketingul international • Organizarea activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international


Despre autori


Dr. Constantin Sasu este profesor la catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al.I. Cuza” Iasi si preda cursurile de Marketing international si Managementul micilor afaceri. A efectuat stagii de specializare in SUA, Spania, Franta, Marea Britanie si Germania. In anul universitar 1997-1998, a obtinut o bursa de cercetare de un an din partea guvernului Statelor Unite. A publicat peste 100 de articole de specialitate in Romania, Spania, China, SUA. De asemenea, a publicat 14 carti, dintre care amintim: Managementul micilor afaceri (1998), Tainele reusitei in micile afaceri (1996), Marketing (1995), Marketing international (1994), Initierea si administrarea micilor afaceri (1994), Management (1994, colab.), Managementul afacerilor mici si mijlocii (1994, colab.), Organizarea si conducerea societatilor transnationale (1992), Strategia dezvoltarii unitatilor industriale (1992), Programarea productiei: Baze si metode de optimizare (1980), Programarea productiei: Algoritmi, metode, aplicatii (1979). Dr. Constatin Sasu este membru al Asociatiei Generale a Economistilor din Romania, al Asociatiei Americane de Marketing si al Asociatiei Americane pentru mici afaceri si antreprenoriat. A obtinut numeroase distinctii si recunoasteri ale activitatii stiintifice si didactice, printre care: premiul de cercetare pe anul 1998 (Distinguished Research Award, Omaha, SUA), diploma pentru excelenta in predare (Diploma for Recognizing the Contribution to UNO Students through the Participation as a Team-teacher during the 1997-1998 Academic Year, Omaha, SUA), diploma de recunoastere a contributiei la programul de instruire american (Diploma for Recognizing the Contribution to the American Training Program) in 1993 (Omaha, SUA), certificat de cercetare stiintifica in marketing pe anul 1993 (Certificado de investigation cientifica en Marketing, Palma de Mallorca, Spania), apare in Who is who in Management in perioada 1994-1997, apare in Catalogul expertilor din Romania in anul 1997. La Editura Polirom a publicat „Marketing international” (2000), „Initierea si dezvoltarea afacerilor” (2001; editia a II-a, 2003) si „Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita“ (2005).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.