Cărțile autorului Constantin Sasu
Dr. Constantin Sasu este profesor la catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al.I. Cuza” Iasi si preda cursurile de Marketing international si Managementul micilor afaceri. A efectuat stagii de specializare in SUA, Spania, Franta, Marea Britanie si Germania. In anul universitar 1997-1998, a obtinut o bursa de cercetare de un an din partea guvernului Statelor Unite. A publicat peste 100 de articole de specialitate in Romania, Spania, China, SUA. De asemenea, a publicat 14 carti, dintre care amintim: Managementul micilor afaceri (1998), Tainele reusitei in micile afaceri (1996), Marketing (1995), Marketing international (1994), Initierea si administrarea micilor afaceri (1994), Management (1994, colab.), Managementul afacerilor mici si mijlocii (1994, colab.), Organizarea si conducerea societatilor transnationale (1992), Strategia dezvoltarii unitatilor industriale (1992), Programarea productiei: Baze si metode de optimizare (1980), Programarea productiei: Algoritmi, metode, aplicatii (1979). Dr. Constatin Sasu este membru al Asociatiei Generale a Economistilor din Romania, al Asociatiei Americane de Marketing si al Asociatiei Americane pentru mici afaceri si antreprenoriat. A obtinut numeroase distinctii si recunoasteri ale activitatii stiintifice si didactice, printre care: premiul de cercetare pe anul 1998 (Distinguished Research Award, Omaha, SUA), diploma pentru excelenta in predare (Diploma for Recognizing the Contribution to UNO Students through the Participation as a Team-teacher during the 1997-1998 Academic Year, Omaha, SUA), diploma de recunoastere a contributiei la programul de instruire american (Diploma for Recognizing the Contribution to the American Training Program) in 1993 (Omaha, SUA), certificat de cercetare stiintifica in marketing pe anul 1993 (Certificado de investigation cientifica en Marketing, Palma de Mallorca, Spania), apare in Who is who in Management in perioada 1994-1997, apare in Catalogul expertilor din Romania in anul 1997. La Editura Polirom a publicat „Marketing international” (2000), „Initierea si dezvoltarea afacerilor” (2001; editia a II-a, 2003) si „Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita“ (2005).
Se afiseaza 1-4 din 4 produs(e)
Științe economice
Constantin Sasu
INDISPONIBIL
Afaceri
Constantin Sasu
INDISPONIBIL
Afaceri
Constantin Sasu
INDISPONIBIL
Științe economice
Constantin Sasu
INDISPONIBIL