Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
  • La reducere!
  • -40%
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
Reţelele sociale în era Facebook.
ISBN
978-973-46-2273-3
An apariție
2018
Lună apariție
5
Număr pagini
208
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Sociologie. antropologie
Domenii

Reţelele sociale în era Facebook.

O analiză sociologică

Autori: Marian-Gabriel Hâncean
20,97 lei 34,95 lei -40%


Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.

Vezi eBook
 

Analiza reţelelor sociale a devenit în ultimii ani una dintre preocupările principale ale sociologiei, introducînd astfel o perspectivă relaţională în studiul fenomenelor sociale. Volumul pune la dispoziţia cititorilor o sinteză a cercetărilor actuale din acest domeniu, prezentînd cadrul conceptual şi metodologic şi ariile de aplicabilitate ale analizei de reţea socială. Informaţiile teoretice însoţite de numeroase exemple orientează cititorul în complexitatea studiului datelor relaţionale, aflat la confluenţa dintre ştiinţele sociale şi matematică. În contextul în care cercetarea reţelelor face parte integrantă din tot mai multe discipline academice, iar termenii din analiza reţelelor sociale pătrund în vocabularul comun, lucrarea constituie un instrument util pentru studenţi, cadre universitare, profesionişti din diferite domenii, dar şi pentru toţi cei interesaţi să înţeleagă impactul pe care îl are asupra societăţii actuale dezvoltarea fără precedent a reţelelor personale, în special pe platformele de socializare de tip Facebook.

An apariție
2018
Lună apariție
5
Număr pagini
208
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Reţelele sociale sau paradigma datelor relaţionale • Reţelele sociocentrice şi egocentrice • Morfologii de organizare a vieţii sociale: reţelele personalizate • Studiul reţelelor personale • Aplicaţie de analiză de reţea personală • Aplicarea analizei reţelelor personale în studiul cîmpurilor sociale transnaţionale • Analiza sociocentrică a reţelelor de coautorat din ştiinţă



Despre autori


Marian‑Gabriel Hâncean este conferenţiar universitar la Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială a Universităţii din Bucureşti, unde predă cursurile: Network analysis: highlighting relational patterns (Analiza reţelelor sociale: detectarea configuraţiilor rela­ţionale), Sociologia organizaţiilor şi Comportament organizaţional. De asemenea, la Institutul de Cercetări al Universităţii din Bucureşti (ICUB), este coordonatorul Grupului de cercetare a grafurilor şi reţelelor sociale (GraphNets). În 2017, a primit din partea Universităţii din Bucureşti premiul pentru cel mai bun articol ştiinţific în domeniul şti­inţelor sociale („Homophily in Coauthorship Networks of East‑European Sociologists”, publicat ca autor principal, împreună cu Matjaž Perc, în Scientific Reports, editat de revista Nature). Este membru al asociaţiei profesionale internaţionale a specialiştilor în analiza reţelelor sociale (International Network for Social Network Analysis) şi al Societăţii Sociologilor din România. Actualmente, implementează, în calitate de lider al echipei din România, proiectul de cercetare ORBITS (http://pagines.uab.cat/orbits/en, 2016‑2020), împreună cu Departamentul de Antropologie Socială şi Culturală din cadrul Universităţii Autonome din Barcelona. A participat la stagii de perfecţionare în utilizarea soluţiilor software de analiză a datelor de reţea socială (RSiena, UCINET, Pajek, R, EgoNet, visone, VennMaker) la: Vrije Universiteit (Amsterdam, 2011), Universität Hamburg (Hamburg, 2013), Universitat Autònoma de Barcelona (Barcelona, 2015, 2017), Sciences Po (Paris, 2016), Johannes Gutenberg‑Universität (Mainz, 2017). Este certificat de GESIS Leibniz‑Institut für Sozialwissenschaften şi de Universität zu Köln (Germania) în modelarea prin ecuaţii structurale (2017), în analiza statistică a datelor cu structură multinivel (2018) şi în analiza statistică longitudinală a reţelelor dinamice prin RSiena (2018), iar de Universitatea Autonomă din Barcelona în analiza reţelelor personale (2015). Ariile sale majore de cercetare sînt studiul reţelelor sociale şi analiza organizaţiilor. La Editura Polirom a mai publicat Reţelele sociale. Teorie, metodologie şi aplicaţii (2014). Mai multe detalii pe gabrielhancean.wordpress.com.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.