Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
Publicitatea
ISBN ePub

978-973-46-9069-5

ISBN PDF

978-973-46-9070-1

An apariție

2022

Tip ediție
eBook
Format
ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Publicitatea

De la planificarea strategică la implementarea media (ediția a III-a revăzută și adăugită)

Autori: Delia Cristina Balaban
20.95 lei
Pentru descărcarea cărților, plata se face on-line către partenerii noștri, în regim securizat. Detaliile privind modalitatea de descărcare le puteti afla de pe pagina web a librăriei virtuale spre care veți fi direcționat. La finalul cumpărăturilor, puteți reveni pe site-ul editurii Polirom. Vă mulțumim!
Vă rugăm să alegeți formatul dorit de la partenerii noștri (ePub sau PDF cu Adobe DRM, formatul mobi pentru Kindle nu este disponibil):

Cărțile noastre digitale pot fi descărcate și de pe următoarele librării on-line:
Vezi varianta tiparita
 

„Publicitatea online, cu precădere publicitatea prin social media, reprezintă o parte semnificativă a comunicării persuasive contemporane. Prin intermediul publicității programatice s-a atins un grad de eficiență nemaiîntîlnit pînă în prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-țintă se realizează cu precizie în comunicarea online și în plus datele privind audiența sînt obținute în timp real. Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele sînt personalizate. Se vorbește din ce în ce mai des despre tailored ads și microtargeting. Publicitatea tradițională rămîne încă relevantă pentru anumite tipuri de produse și servicii promovate și pentru anumite segmente de public‑țintă, dovadă fiind prețurile în creștere pentru difuzarea clipurilor publicitare în cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl. În acest context, o a treia ediție a prezentului volum este mai mult decît necesară. Principiile de bază rămîn aceleași; este important să vorbim despre mixul de marketing pentru a înțelege de unde pornește demersul publicitar; noțiunile de imagine, de poziționare și de strategie publicitară au rămas la fel de relevante. Instrumentele BTL clasice, precum sponsorizarea, promovarea vînzărilor, plasarea de produs și marketingul direct, sînt în continuare utilizate cu succes, cu atît mai mult cu cît tehnologia permite o altă calitate a implementării ideilor creative. Publicitatea digitală și influencer marketingul au un loc aparte în acest volum. Capitolul despre efectele publicității a fost completat, făcînd trimitere la studii care testează efectele formelor de publicitate menționate mai sus. Volumul se adresează tuturor celor interesați de publicitate din punct de vedere profesional și nu numai. Studenții, cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitară, profesioniștii din industrie sînt principalii adresanți ai cărții.” (Delia Cristina Balaban)

An apariție
2021
Lună apariție
6
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Delia Cristina Bălaş (Balaban) este profesor doctor habil., specializarea ştiinţe ale comunicării, la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş‑Bolyai”, Cluj‑Napoca. În cadrul acestei instituţii a înfiinţat şi coordonează programele de Publicitate la nivel licenţă şi masterat. A absolvit în anul 2003 doctoratul la Europa‑Universität Viadrina, Frankfurt/Oder, Germania (magna cum laudae), a realizat mai multe stagii de cercetare postdoctorală la Ludwig‑Maximilians‑Universität în München, Germania. A fost Fulbright Visiting Scholar la Grady College of Journalism and Mass Communication de la University of Georgia, Athens în Statele Unite ale Americii. Este membră a International Communication Association, a American Academy of Advertising, a European Communication Research and Education Association şi a Deutsche Gesellschaft für Publizistik‑ und Kommunikationswissenschaft (Societatea Germană de Publicistică şi Ştiinţele Comunicării). Coordonează doctorate în domeniul ştiinţele comunicării în aria tematică a publicităţii, a comunicării prin intermediul reţelelor de socializare online şi a influencer marketingului.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.