Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
Strategii pentru brandingul de...
ISBN
978-973-46-1874-3
An apariție
2011
Lună apariție
4
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci

Autori: Hamish Pringle , Mihai Coman
INDISPONIBIL
9,99 lei

 
Traducere de Iulia Teliban

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori • Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica • Matricea Ansoff • Matricea Boston • Cele cinci forte ale lui Porter • Cei patru „P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea • Grila FCB • Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow • Influenta mentalitatii consumatorului • „Legea randamentelor” • Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate • Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
An apariție
2011
Lună apariție
4
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Hamish Pringle a absolvit Trinity College, Oxford, cu o licenta in politica, filosofie si economie, si s-a alaturat echipei de la Ogilvy, Benson & Mather ca stagiar in 1973. Dupa o perioada in care a lucrat la McCormick Richards, Boase Massimi Pollitt, McCormick Intermarco-Farner/Publicis, Abbott Mead Vickers (in prezent Abbott Mead Vickers BBDO Ltd), la propria agentie Madell Wilmot Pringle si la Leagas Delaney, s-a alaturat KHBB in 1992 si a devenit presedinte si director executiv in 1995. Dupa relansarea sub numele K Advertising si fuziunea din 1997, a devenit vicepresedinte si director de marketing la Saatchi & Saatchi. In cei 26 de ani cit a lucrat in domeniul publicitatii, s-a implicat in diferite proiecte ale IPA si a fost presedinte al Comitetului IPA Effectiveness Award. A fost si presedinte al NABS, fundatia caritabila a industriei (1996-1998), care i-a decernat Ron Miller Award. Dupa doi ani in care a condus propria agentie de consultanta in branding si comunicare de marketing, Brand Beliefs, a devenit director general al IPA, in 2001.


Peter Field a absolvit St. John’s College, Cambridge, cu un master in inginerie, si a lucrat 15 ani ca strategic planner in publicitate, incepindu-si cariera in 1982 la Boase Massimi Pollint (in prezent DDB Londra). A lucrat noua ani la Abbott Mead Vickers BBDO Ltd, dupa care s-a alaturat echipei manageriale a Bates London (acum parte a WPP) si, ulterior, agentiei Grey London. In 1997, Peter Field a renuntat la publicitate in favoarea unei cariere de consultant pentru clienti si pentru agentiile lor si a fondat Express Train, un parteneriat pentru realizarea unor traininguri in domeniile publicitatii si marketingului. In 1999, Field a ajutat la infiintarea Eatbigfish, o agentie de consultanta de brand, si a sustinut-o in primii sai ani de existenta. A fost membru al Comitetului IPA Effectiveness Awards timp de cinci ani si a ajutat la crearea si implementarea bazei de date a IPA. A fost membru al juriului la decernarea IPA Effectiveness Awards si a contribuit timp de mai multi ani la programele educative si de formare profesionala organizate de IPA, cel mai recent in calitate de module editor pentru diplomele de excelenta, un rol care a implicat selectarea si revizuirea unor materiale din domeniile marketingului si publicitatii.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.