Cărțile autorului Peter Field
Peter Field a absolvit St. John’s College, Cambridge, cu un master in inginerie, si a lucrat 15 ani ca strategic planner in publicitate, incepindu-si cariera in 1982 la Boase Massimi Pollint (in prezent DDB Londra). A lucrat noua ani la Abbott Mead Vickers BBDO Ltd, dupa care s-a alaturat echipei manageriale a Bates London (acum parte a WPP) si, ulterior, agentiei Grey London. In 1997, Peter Field a renuntat la publicitate in favoarea unei cariere de consultant pentru clienti si pentru agentiile lor si a fondat Express Train, un parteneriat pentru realizarea unor traininguri in domeniile publicitatii si marketingului. In 1999, Field a ajutat la infiintarea Eatbigfish, o agentie de consultanta de brand, si a sustinut-o in primii sai ani de existenta. A fost membru al Comitetului IPA Effectiveness Awards timp de cinci ani si a ajutat la crearea si implementarea bazei de date a IPA. A fost membru al juriului la decernarea IPA Effectiveness Awards si a contribuit timp de mai multi ani la programele educative si de formare profesionala organizate de IPA, cel mai recent in calitate de module editor pentru diplomele de excelenta, un rol care a implicat selectarea si revizuirea unor materiale din domeniile marketingului si publicitatii.
Se afiseaza 1-1 din 1 produs(e)
Relații publice și publicitate
Hamish Pringle
INDISPONIBIL