Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
Influență socială și schimbare socială
ISBN
978-973-46-1956-6
An apariție
2011
Lună apariție
5
Număr pagini
304
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Influență socială și schimbare socială

Autori: Serge Moscovici
INDISPONIBIL
9,99 lei

 
Traducere din limba franceza de Irinel Antoniu
Prefata de Adrian Neculau si Andreea Ernst
 
In ciuda presiunilor sociale de uniformizare a gindirii, gusturilor si comportamentelor, indivizii si grupurile reusesc nu doar sa le reziste, ci si sa creeze noi moduri de a percepe lumea, de a gindi si de a actiona. Mai mult, reusesc sa-i faca si pe altii sa le accepte. In explicarea acestor fenomene, tipul de relatie la care se recurge este cel de influenta. Noutatea lucrarii lui Serge Moscovici consta in primul rind intr-o radicala schimbare de perspectiva: societatea nu mai este privita din punctul de vedere al majoritatii, al dominantilor, ci din cel al minoritatii, al dominatilor. Daca inainte psihologia influentei sociale a fost una a majoritatii si a autoritatii menite sa o reprezinte, ceea ce se propune acum este o psihologie a influentei sociale care sa fie si o psihologie a minoritatilor, vazute ca surse de inovatie si de schimbare sociala. O carte de referinta pentru studentii si profesorii de la facultatile de psihologie, in special pentru cei interesati de psihologia sociala.
 

„Una dintre impresiile puternice cu care ramine cititorul este ca, desi centrata pe chestiunea schimbarii sociale si a inovatiei minoritare, cartea deschide un acces direct si privilegiat la o constructie totalizanta, aceea a gindirii si experientei lui Moscovici asupra societatii, experienta unui ginditor major al secolelor XX si XXI care, in linia lui Durkheim si Koyré, depisteaza cai noi si ne angajeaza in aventura explorarii lor.” (Adrian Neculau, Andreea Ernst)

An apariție
2011
Lună apariție
5
Număr pagini
304
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii


Despre autori


Serge Moscovici (1925, Brăila – 2014, Paris) este unul dintre fondatorii psihologiei sociale europene și se numără printre principalii teoreticieni ai ecologiei politice. Din 1979, a fost director al Laboratorului European de Psihologie Socială. Ofițer al Legiunii de Onoare și doctor honoris causa al London School of Economics, al Instituto Superior de Ciências do Trabalho e da Empresa din Lisabona, al Universidad Nacional Autónoma de México, precum și al universităților din Bologna, Brazilia, Bruxelles, Buenos Aires, Évora, Geneva, Glasgow, Iași, Jönköping, Pécs, Roma, Sevilla și Sussex. Dintre numeroasele sale lucrări, la Editura Polirom au mai apărut: Psihologia socială sau mașina de fabricat zei (1997), Psihologia socială a relațiilor cu celălalt (coord., 1998), Cronica anilor risipiți. Povestire autobiografică (1999), Urmele timpului. Iluzii românești, confirmări europene (Serge Moscovici în dialog cu Adrian Neculau, 2002), Metodologia științelor socioumane (coord. împreună cu Fabrice Buschini, 2007), Influență socială și schimbare socială (2011), Psihologia socială modernă. Istoria creării unei științe sociale internaționale (în colaborare cu Ivana Marková, 2011).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.