Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
Arta de a influenţa
ISBN
978-973-46-5279-2
An apariție
2015
Lună apariție
4
Număr pagini
208
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Practic
Domenii

Arta de a influenţa

Analiza tehnicilor de manipulare (ediţia 2015)

Autori: Alex Mucchielli
34,95 lei

Vezi eBook
 
Traducere din limba franceza de Mihaela Calcan 
 
Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare, el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare, pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sint cele mai eficiente tehnici de vinzare, publicitate si propaganda, dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi, in familie sau in contexte didactice.
 
 
An apariție
2015
Lună apariție
4
Număr pagini
208
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Influentarea prin manipularea emotiilor • Influentarea prin manipularea intereselor • Apelul la norme pentru construirea pozitionarilor: dubla mediere in influentare • Manipularea relatiilor • Manipularea situatiilor de munca prin crearea relatiei de incredere • Manipularea identitatilor


Despre autori


Alex Mucchielli, unul dintre cei mai reputati specialisti in stiintele comunicarii, a fost profesor la Universitatea Paul Valery-Montpellier III, unde a fondat departamentul de stiinte ale informarii si comunicarii. Dintre volumele publicate amintim: Theorie systemique des communications (1999), Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie (coord., 2006), Communication et influence. Approche situationnelle (2008), Situation et communication (2010). De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (coord., 2002), Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare (2005, 2015) si Comunicarea in institutii si organizatii (2008).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.