Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
Codul bunelor maniere în afaceri
ISBN
978-973-46-2898-8
An apariție
2012
Lună apariție
0
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Codul bunelor maniere în afaceri

Autori: Ginette Salvas
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Traducere de Geanina Serban
 
Bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele. In mediul profesional, bunele maniere sint la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decit cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu. Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal. Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atit de colegi, cit si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii.
 
Din cuprins:
Prezentarile sociale • Prezentarile de afaceri • Cum raspundeti la prezentari • Contactul vizual • Limbajul nonverbal • Teleconferinta • Videoconferinta • Faxul • Posta electronica (e-mailul) • Protocolul colocviilor si congreselor • Receptiile de afaceri • Eticheta la masa • Cum ne imbracam pentru ocazii • Cadourile la serviciu • Eticheta la golf
 
Carte recomandata de:
An apariție
2012
Lună apariție
0
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii


Despre autori


Ginette Salvas este licentiata a Washington School of Protocol si fondatoare a Ecole internationale d’etiquette et de protocole din Quebec, care organizeaza cursuri pentru angajati si oameni de afaceri. A mai publicat Le rôle de l’image de soi et du savoir‑faire (2007).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.