Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
Trezirea samuraiului. Cultură şi...
ISBN
978-973-46-0685-6
An apariție
2007
Lună apariție
6
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Trezirea samuraiului. Cultură şi strategie japoneze în societatea cunoaşterii

Autori: Pierre Fayard
 
Traducere de Dana Zamosteanu.
Confruntata cu provocarile societatii contemporane, ce obliga organizatiile sa gaseasca noi strategii de management, Japonia a experimentat principii inspirate de propria cultura, gasind in modelul comunitatilor de cunoastere o alternativa eficienta la metodele traditionale. Cei interesati vor gasi in aceasta carte trei surse de inspiratie pentru a regindi strategia organizatiilor: traditia Budo a cunoasterii intuitive, Ba-ul cunoasterii colaborative si Kata crearii de cunoastere, precum si exemple din cadrul unor firme de succes, printre care Sony, Honda, Toyota Industries, Fujitsu Ltd sau Fuji-Xerox.
An apariție
2007
Lună apariție
6
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Codul Budo al cunoasterii intuitive • Ba-ul cunoasterii colaborative • Kata crearii de cunoastere • Cultura • Spatiul • Comunitatea • Tehnologia • Calea cunoasterii


Despre autori


Pierre Fayard este profesor la Universitatea din Poitiers si membru al Institut de la communication et des nouvelles technologies (ICOMTEC). Cercetarile sale au drept obiect analiza comparata a diferitelor culturi in materie de strategie. De acelasi autor: Le Tournoi des dupes: Roman de strategie (1997), La Maitrise de l’interaction. L’information et la communication dans la strategie (2000), Le reveil du Samourai: Culture et strategie japonaises dans la societe de la connaissance (2006).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.