- ISBN
- 973-683-563-4
- An apariție
- 2001
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 464
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Media
- Domenii
-
Marconi – Cum a inceput totul • Radioul in faza copilariei • Data nasterii radioului in Germania • A asculta radioul – o placere costisitoare • Bazele economice ale noului mediu – de unde proveneau banii? • Dificultati in prestarile de servicii – mai exista lacune • In pragul regimului nazist • Radioul in cel de-al treilea Reich. „A opta mare putere” • Radioul in timpul celui de-al doilea razboi mondial • Sistemul radiofonic dupa 1945: de ce „de drept public”? • Infiintarea ARD • Postul de radio ca fiinta • Scara-Info: Structuri si continuturi • Cele sapte elemente obiective • Etalonul pentru succesul unui post de radio comercial • Formatele (tipurile) de programe • Definirea formatului de program al unui post de radio • Instrumentarul necesar responsabilului de programe • Sarcinile directorului de programe si ale principalilor sai colaboratori • Structura unei piese muzicale • Formate muzicale • Impartirea pieselor muzicale pe categorii • Elemente ajutatoare pentru selectia muzicala • Utilizarea calculatorului • Stirile • Magazin/Rubrici • Anunturi/Promo • Teme/Format/Programare • Sarcinile sectorului productie • De unde provine un producator? • Modalitati si forme de „ambalaj” • Rolul elementelor de productie • Formatul • Principiul AIP • Gama elementelor de productie • Modalitatile de inscriptionare a etichetelor pentru cartridges • Categoria I de utilizare • Categoria de utilizare II • Categoria de utilizare III • Categoria de utilizare IV • Categoria de utilizare V • Categoria de utilizare VI • Filozofia de productie • Tehnologii noi • Recomandari si trucuri – Ce ar trebui sa (mai) stiti • Vocea • Particularitatile tehnice ale prezentarii • Particularitatile prezentatorilor • Culoarea comperajului – un joc al imaginatiei • Cine poate deveni prezentator? • Factorii care ii influenteaza pe prezentatori • 3-element-break • Trecerile • Exemple de treceri intre doua piese muzicale • Prezentatorul ideal – un „atoatestiutor” • Redactori sau prezentatori in domeniul divertismentului si al informatiei • Calificarea profesionala a prezentatorilor • Recomandari si trucuri pentru prezentatori • Citeva recomandari de la prezentatori celebri • Prioritati in utilizarea prezentatorilor • Solicitari specifice pentru aparatura de specialitate • Structura de personal si organizarea • Structura unui post de radio • Procesarea sunetului • Recomandari practice • Sarcinile serviciului Vinzari • Achizitiile • Organizarea serviciului Vinzari • Sarcini si obiective ale activitatii promotionale • Activitatea promotionala la un post de radio • Elaborarea unui plan promotional • Exemple de actiuni promotionale • Forme de organizare • Comunicarea • Personalul • Tactica manageriala • Calificarea si perfectionarea profesionala
Despre autori
Gert Zimmer a lucrat ca redactor si moderator la Radio C. Bolzano si Neue Welle, iar in prezent ocupa o functie de conducere in cadrul Broadcast Consulting International din Germania. Este specialist in proiectarea si aplicarea strategiilor de programe pentru posturile de radio si televiziune.
Michael H. Haas este jurnalist la diverse posturi de radio si televiziune din SUA si Europa. Din 1988 este director de programe la Antenne Bayern, Germania.
Uwe Frigge este colaborator la Eureka TV Germania. In perioada 1988-1990, a fost redactor sef adjunct la Antenne Bayern, iar in prezent este redactor-sef al aceluiasi post de radio.