Societatea cucerită de comunicare
ISBN
973-683-465-4
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Societatea cucerită de comunicare

Autori: Bernard Miege
INDISPONIBIL
9,15 lei

 

Traducere de Adrian Staii.

Cuvint inainte de Mihai Coman.

Sinteza de anvergura, cartea lui Bernard Miège cartografiaza multiplele modalitati in care noile tehnici de comunicare au influentat viata politica, organizarea muncii in intreprinderi, creatia culturala, sistemul educativ si activitatea junalistica.

An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Logici sociale • Citeva precizari in loc de introducere • Structurarea consumului • Stimularea intreprinderilor • In sprijinul educatiei • Noi incursiuni in spatiul public • Industriile culturale • Este comunicarea obligatorie? • Comunicarea intre industrie si spatiu public • Catre o noua configuratie industriala • Accentul pe continuturi • Stabilirea regulilor si luari de pozitie strategice • Un spatiu public fragmentat si practici individualizate • Mediatizarea prin tehnica • Tendinte ambivalente • Perspective



Despre autori


Bernard Miege (n. 1941), profesor de Stiintele comunicarii la Universitatea Stendhal, Grenoble 3, presedinte al Societe Française des Sciences de l’Information et de la Communication, coordonator al colectiei „Communication, Medias, Societe” a editurii Presses Universitaires de Grenoble. Dintre lucrarile publicate, amintim: De la telematique aux autoroutes electroniques (1994), La societe conquise par la communication (1996), La pensee communicationnelle (1997), Les industries du contenu (2000). De acelasi autor, la Editura Polirom a aparut volumul Societatea cucerita de comunicare (2000).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.