Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
Economia mass-media
ISBN
978-973-46-2264-1
An apariție
2012
Lună apariție
11
Număr pagini
224
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Economia mass-media

Autori: Manuela Preoteasa , Raluca-Nicoleta Radu
INDISPONIBIL
9,99 lei

Vezi eBook
 
O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
 
 
An apariție
2012
Lună apariție
11
Număr pagini
224
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Industriile culturale • Logici de productie si modele de afaceri • Politicile media si interesul public • Politica editoriala si crearea de valoare • Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei


Despre autori


Manuela Preoteasa a lucrat in presa din 1996, mai intii ca reporter special la Radio Romania Actualitati. Dupa cinci ani de presa economica, la Capital, si inca unul de „Cutie neagra”, emisiune TV de investigatii, a trecut in presa online, fondind, in 2004, site‑ul EurActiv.ro, parte a retelei internationale EurActiv, cu sediul central la Bruxelles. Este autoarea mai multor studii despre mass‑media, in special din perspectiva dimensiunii economice. Este doctor in stiinte ale comunicarii si a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, unde preda in prezent.


Raluca‑Nicoleta RADU are licența în jurnalism (2000), masterat în științele comunicării (2001) și doctorat în științele comunicării (2009) la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București, unde este în prezent profesor de jurnalism și comunicare publică. La Polirom a publicat manualul de Economia mass‑media (2012, împreună cu Manuela Preoteasa), a coordonat Deontologia comunicării publice (2015) și a tradus Totul despre relațiile publice, de Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg (2003 și 2010, cu Mona Mitarcă, sub coordonarea Cristinei Coman) și Despre jurnalism la modul serios, de Barbie Zelizer (2007). A fost visiting fellow la Aarhus School of Business, Danemarca, Università della Svizzera Italiana, Elveția, European University Institute, Italia, și Center for Advanced Internet Studies, Germania.

 



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.