Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de spectacol
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
Noua televiziune și jurnalismul de...
ISBN
978-973-46-1168-3
An apariție
2008
Lună apariție
10
Număr pagini
200
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Noua televiziune și jurnalismul de spectacol

Autori: Mirela Lazăr
INDISPONIBIL
9,62 lei

 

Aparitia unor „jurnale” atipice in noile grile de programe ale posturilor de televiziune nu trebuie sa mai surprinda. Lucrarea trateaza evolutia jurnalismului de televiziune in Romania, in contextul ofensivei noilor tehnologii, al climatului mediatic hiperconcurential si al schimbarilor survenite in practicile de comportament televizual. Autoarea pune in relatie noua logica a scenarizarii informatiei televizate cu modul in care jurnalistul isi vede rolul, precum si cu reprezentarile acestuia asupra unui public aflat in postura predominanta de consumator.

 

An apariție
2008
Lună apariție
10
Număr pagini
200
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Noua televiziune • Logica programarii in context concurential • Jurnalul televizat si constructia informatiei • Charisma personala si performanta verbala • Jurnalismul de spectacol • Proximitatea, marturia si emotia • „Vi se intimpla voua!” Televiziunea „relationala” • „Jurnalul stirilor din spatele stirilor”. Informatia inscrisa in dimensiunea interactionala • Strategii de discurs in emisiunile de stiri


Despre autori


Mirela Lazar este doctor in filologie, conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, si sefa Catedrei de Presa din cadrul aceleiasi facultati. Domeniile sale de expertiza sint analiza de discurs, jurnalismul european si presa franceza. A efectuat stagii de perfectionare in jurnalismul de presa scrisa si audiovizual francez la Ecole Superieure de Journalisme din Lille (1993 si 1995), precum si un stagiu de perfectionare in domeniul institutiilor europene la Bruxelles (Institut des Hautes Etudes des Communications Sociales), la Comisia Europeana si la Parlamentul European (bursa Tempus, 1998). A fost pro­fesor invitat la Institut d’Etudes Politiques din Lyon (2007). Este membra fondatoare a Asociatiei Formatorilor in Jurnalism si Comunicare (AFCOM) si membra a Uniunii Internationale a Presei Francofone (UPF). In tradu­cerea sa, la Editura Polirom au aparut O istorie a comunicarii moderne de Patrice Flichy (1999) si O introducere in presa scrisa si vorbita de Claude­‑Jean Bertrand (coordonator de traducere, 2001). Dintre volumele publicate, men­tionam: Le modèle français de presse (vol. I si II, 1995), Le journal à l’image de la television (2005), Reporting and Managing European News (coautor, 2007), Understanding the Logic of EU Reporting from Brussels (coautor, 2007), Romania si integrarea europeana. Logici si rutine jurna­listice (coordonator si coautor, 2008). Este autoarea a numeroase articole si recenzii publicate in revistele Jurnalism si Comunicare, Revista Romana de Jurnalism si Comunicare, Reseaux, Communication, Theophrases etc.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.