Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
Sociologia mass-media
ISBN
978-973-46-1017-4
An apariție
2008
Lună apariție
4
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Sociologia mass-media

Autori: Remy Rieffel
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Ileana Busuioc

Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia dintre producatorii si receptorii mesajului mediatic. Subiect deosebit de sensibil, care suscita aprecieri contrare, influenta mijloacelor de comunicare in masa asupra opiniei publice, vietii politice sau culturii este analizata in mod obiectiv, pe baza studiilor si anchetelor de teren. Volumul se adreseaza specialistilor in domeniile jurnalismului si sociologiei si studentilor de la facultatile de profil, dar si tuturor celor interesati de fenomenul complex numit mass-media.
An apariție
2008
Lună apariție
4
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Efectele mobilizarii asupra vietii politice • Noi tehnici de persuasiune • Mass-media, opinia publica si spatiul public • Mass-media intre propaganda si publicitate • Dezinformarea • Mass-media contra culturii? • Profesionistii mass-media • Audienta si publicurile mass-media • Utilizarile tehnologiilor informatiei si comunicarii


Despre autori


Remy Rieffel (n. 1954), doctor in sociologie, este profesor la Universitatea Paris II, unde sustine un curs de sociologia mass-media, si la Institutul Francez de Presa (IFP), al carui director a fost intre 1994 si 1999. Dintre lucrarile publicate, mentionam: L’elite des journalistes (PUF, 1984), Les intellectuels sous la Ve Republique (Hachette, 1995), Les medias et leur public en France et en Allemagne/Die Medien und ihr Publikum in Frankreich und in Deutschland (coautor, editie bilingva, Pantheon-Assas, 2003), Le journaliste, l’avocat et le juge: les coulisses d’une relation ambigue (coautor, L’Harmattan, 2003), Que sont les medias? Pratiques, identites, influences (Gallimard, 2005).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.