Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
Informație și comunicare. În căutarea...
ISBN
978-973-46-0753-2
An apariție
2008
Lună apariție
4
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Informație și comunicare. În căutarea logicii sociale

Autori: Bernard Miege
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Adrian Staii
Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu, volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei si ale comunicarii le-au inregistrat constant in ultimele decenii, ajungind sa se bucure de legitimitate si recunoastere generala. Autorul evita riscurile generalizarilor abuzive si face o analiza aplicata, sustinuta cu numeroase argumente, a „informatiei-comunicare”, concept care ii permite reunirea celor doua discipline. Adresata specialistilor in comunicare si studentilor de la facultatile de profil, lucrarea are in vedere patru dimensiuni fundamentale: relatia dintre informatie si comunicare, identificarea logicilor sociale ale comunicarii, o teorie a actiunii centrata pe actiunea comunicationala, precum si promovarea interdisciplinaritatii in abordarea domeniului.
 
 
An apariție
2008
Lună apariție
4
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Dinamica ambigua a comunicarii • Capitalismul si comunicarea: o noua epoca in evolutia societatii sau accentuarea unor tendinte de durata? • Industriile culturale si revolutia informationala • O metoda euristica: logica sociala a comunicarii • Fundamentele modelelor de actiune comunicationala • Pertinenta indoielnica a teoriilor generale ale comunicarii



Despre autori


Bernard Miege (n. 1941), profesor de Stiintele comunicarii la Universitatea Stendhal, Grenoble 3, presedinte al Societe Française des Sciences de l’Information et de la Communication, coordonator al colectiei „Communication, Medias, Societe” a editurii Presses Universitaires de Grenoble. Dintre lucrarile publicate, amintim: De la telematique aux autoroutes electroniques (1994), La societe conquise par la communication (1996), La pensee communicationnelle (1997), Les industries du contenu (2000). De acelasi autor, la Editura Polirom a aparut volumul Societatea cucerita de comunicare (2000).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.