Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
Interpretarea datelor calitative....
ISBN
973-681-517-X
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Interpretarea datelor calitative. Metode de analiză a comunicării, textului și interacțiunii

Autori: David Silverman
INDISPONIBIL
31,74 lei

 
Traducere de Adela Toplean. Cartea ofera o prezentare a celor mai moderne metode calitative, trasind principalele linii ale unui proiect de cercetare eficient, prin numeroase exemple si studii de caz. Prin modelul in care este structurat, volumul poate fi folosit ca suport pentru cursul de metode calitative si cantitative in studiul presei, fiind un ghid practic pentru studentii facultatilor de jurnalism.
„Este o carte superba. David Silverman a scris cel mai bun manual pe tema metodelor calitative.” (Jonathan Potter)
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Teorie si metoda in cercetarea calitativa • Ce este cercetarea calitativa? • Etnografia si observatia • Interviurile • Discutiile neprovocate • Imaginile • Cercetarea calitativa credibila • Relevanta si etica • Potentialul cercetarii calitative • Exercitii


Despre autori


David Silverman este professor emeritus la Goldsmiths College din Londra. Este autor a numeroase carti din domeniul metodelor calitative: „Qualitative Methodology and Sociology” (1985); „Communication and Medical Practice” (1987); „Interpreting Qualitative Data: Mehtods for Analysing Talk, Text and Interaction” (1993); „Qualitative Research: Theory, Method and Practice” (1997); „Discourse of Counselling: HIV Counselling as Social Interaction” (1997); „Harvey Sacks: Social Science and Conversation Analysis” (1998); „Doing Qualitative Research: a Practical Handbook” (2000).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.