Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
Puterea: de ce unii reușesc să o...
ISBN
978-973-46-2267-2
An apariție
2011
Lună apariție
12
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
ECONOMIE ȘI SOCIETATE
Domenii

Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu

Autori: Jeffrey Pfeffer
 
Traducere de Lucia Dos
 
Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul performantelor profesionale? Aceasta conceptie este gresita, ne arata Jeffrey Pfeffer, si multi dintre noi nu intelegem factorii reali care contribuie la succesul unor persoane si la esecul altora. In plus, din cauza credintei noastre intr-o „lume dreapta”, devenim incapabili sa facem fata provocarilor si competitiei acerbe caracteristice societatii in care traim. Pfeffer discuta cazurile unor lideri din lumea economica, juridica sau medicala, din moda sau showbiz, dar si ale unor personalitati politice de marca, pentru a ne dezvalui strategiile folosite de adevaratii invingatori: cultivarea relatiilor personale, autopromovarea, construirea unei bune reputatii si a unei imagini puternice.
 
Puterea este o lectura obligatorie pentru toti cei ce aspira la pozitii de conducere. O carte excelenta.” (Financial Times)
An apariție
2011
Lună apariție
12
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Jeffrey Pfeffer este profesor la Graduate School of Business, Stanford University. De asemenea, a sustinut cursuri la universitati prestigioase, precum Harvard Business School si London Business School. Dintre volumele publicate, mentionam: Managing with Power: Politics and Influence in Organizations (Harvard Business School Press, 1992), The Knowing-Doing Gap: How Smart Companies Turn Knowledge Into Action (Harvard Business School Press, 2000), Hard Facts, Dangerous Half-Truths and Total Nonsense: Profiting from Evidence-Based Management (Harvard Business School Press, 2006), What Were They Thinking? Unconventional Wisdom About Management (Harvard Business School Press, 2007).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.