Cosul tău
Nu mai sunt produse în coșul tău!
- ISBN
- 973-683-847-1
- An apariție
- 2001
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 256
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM
- Domenii
Cercetarea de marketing: studiul pieței pur si simplu
Autori: Ștefan Prutianu , Bogdan Anastasiei , Tudor Jijie
INDISPONIBIL
24,03 lei
Intr-o lume in care nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil, cartea de fata ne ofera toate principiile, toate etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, ea intereseaza pe toti practicienii marketingului. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician poate gasi o solutie la problema sa. In special, lucrarea isi va dovedi eficienta pentru viitorii cercetatori si analisti de piata, astazi inca elevi si studenti, care studiaza economia si administrarea afacerilor, marketingul, managementul, comertul, turismul, bancile si bursele, informatica economica, psihologia, sociologia, comunicarea.
- An apariție
- 2001
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 256
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Fără comentarii
Despre autori
Ștefan Prutianu (autor)

Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).
Bogdan Anastasiei (autor)

Bogdan Anastasiei este lector la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, Catedra de Management-Marketing; stagii in strainatate in cadrul Programului Tempus (Spania, Franta). Domenii de competenta: managementul riscului, marketing turistic, cercetari de marketing.
Tudor Jijie (autor)

Tudor Jijie este asistent la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, Catedra de Management-Marketing, profesor asociat la MBA Romano-Canadian; stagii in strainatate (Franta si Canada). Domenii de competenta: cercetarea de marketing, managementul vinzarilor, tehnici de vinzare.