Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
Moduri de a percepe. O introducere în...
ISBN
978-973-46-5115-3
An apariție
2015
Lună apariție
2
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLECȚIA DE ARTĂ
Domenii

Moduri de a percepe. O introducere în teoria artei moderne şi contemporane

Autori: Cristian Nae
Vezi eBook
 
Editia a II-a
 
 
Operele de arta isi datoreaza notorietatea modului in care sunt percepute de privitor, in special de cel profesionist. Odata cu transformarile petrecute in domeniul artelor vizuale de-a lungul timpului s-a schimbat si felul in care publicul a receptat si interpretat lucrarile de arta. Volumul isi propune o introducere in teoriile artei moderne si contemporane, cu accent pe relatia dintre subiectul receptor si opera de arta, din perspectiva relatiilor de putere, a retoricii vizuale si a structurilor dorintei. Istoricii si criticii de arta, esteticienii, precum si artistii din noile generatii vor gasi aici conceptele si teoriile care au influentat decisiv studiul imaginii in ultima jumatate de secol, explorind diverse tipuri de analiza critica a vizualitatii.
 
Din cuprins:
Imagine, societate si ideologie: teoria social-critica a artelor vizuale • Imaginea-ecran: teorii psihanalitice ale artei si reprezentarii vizuale • Imagine si semn: teorii structuraliste ale artelor si reprezentarii vizuale • Imagine si text: teorii post-structuraliste ale artelor si reprezentarii vizuale • Imagine, discurs, putere: analiza critica a discursului si a spatialitatii • Estetica relationala: de la obiecte la relatii sociale • Estetica dialogica: arta, comunicare si comunitate • Globalizare si reprezentare a identitatii: teoria postcoloniala a artelor vizuale
An apariție
2015
Lună apariție
2
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Cristian Nae este conferentiar universitar doctor in cadrul Facultatii de Arte Vizuale si Design, Universitatea de Arte „George Enescu” din Iasi, unde preda cursuri de Estetica, Teorii contemporane ale artei si vizualitatii si Metodele istoriei artei. A obtinut doctoratul in filosofie la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi (2008) si, ulterior, a beneficiat de o bursa NEC‑Adevarul si Getty‑NEC la Institutul de Studii Avansate, Colegiul „Noua Europa” din Bucuresti (2010‑2012), de un grant PATTERNS Lectures finantat de ERSTE Stiftung si WUS Austria pentru implementarea cursului „Politici ale identitatii in arta est‑europeana dupa 1989” la Universitatea de Arte „George Enescu” din Iasi (2010‑2011), precum si de un grant de cercetare postdoctorala finantat de CNCSIS‑UEFISCDI in cadrul aceleiasi universitati (2010‑2012). Este membru al College Arts Association (CAA) din SUA, European Society for Aesthetics (ESA) si al Asociatiei Internationale a Criticilor de Arta (AICA). A publicat numeroase studii si articole in reviste si volume colective de circulatie internationala. Este de asemenea autorul volumului Arta dupa sfirsitul artei. Danto si redefinirea operei de arta (Editura Universitatii „Al.I. Cuza” Iasi, 2010).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.