• Nou
Gândirea vizuală
ISBN
978-630-344-267-9
An apariție
2025
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLECȚIA DE ARTĂ
Domenii

Gândirea vizuală

Autori: Rudolf Arnheim
INDISPONIBIL
65,00 lei

 

Traducere din limba engleză de Dan Bălănescu

De mai bine de cinci decenii, Gândirea vizuală este un reper fundamental pentru profesorii de artă, psihologi și publicul larg deopotrivă. În această influentă lucrare, Arnheim afirmă că gândirea în general (nu doar gândirea legată de artă) e în esență perceptuală ca natură și că vechea dihotomie vedere-gândire sau percepție-reflecție este falsă și înșelătoare. Un instrument indispensabil pentru studenți și pentru cei interesați de artă. „Freud susținea că un proces de gândire coerent, ca să nu mai vorbim de munca intelectuală conștientă, nu ar putea exista în mijlocul haosului experienței vizuale. În ultima jumătate de secol, printr-o serie de cărți de referință, Rudolf Arnheim nu doar a demonstrat cât de eronată e această idee, ci a și analizat cu o precizie remarcabilă gramatica formei și ne-a învățat cum să o citim. Puține cărți reușesc să rămână relevante pentru generațiile următoare; Gândirea vizuală este una dintre aceste rare excepții.” (Jonathan Fineberg)

An apariție
2025
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Rudolf ARNHEIM a fost profesor emerit de psihologia artei la Universitatea Harvard. Dintre volumele publicate amintim: Film as Art (University of California Press, 1957), Visual Thinking (University of California Press, 1959), The Dynamics of Architectural Forms (University of California Press, 1977) şi The Split and the Structure: Twenty-Eight Essays (University of California Press, 1996). De acelaşi autor, la Editura Polirom a mai apărut Forţa centrului vizual. Un studiu al compoziţiei în artele vizuale (2012).

 



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.